نرم افزار طراحی مدارهای الکترونیکی آندروید EveryCircuit v1.14
 

EveryCircuit نرم افزاری مخصوص طراحی مدارهای الکترونیکی برای سیستم عامل اندروید می باشد که طراحی و شبیه سازی این مدارها را با قدرت فراوان انجام می دهد. توسط این نرم افزار می توانید هر نوع مدار الکترونیکی را طراحی کنید و با فشار دکمه Play ، ولتاژ داینامیک و انیمیشن مربوطه را مشاهده کنید. این ویژگی به شما امکان داشتن بینشی نسبت به عملکرد مدار می دهد که توسط هیچ محاسبه ای به این راحتی بدست نخواهد آمد. در زمانی که شبیه سازی در حال اجراست می توانید پارامترهای مدار را بوسیله تکمه آنالوگ تغییر دهید تا تغییرات را به صورت زنده در انیمیشن مدار مشاهده کنید. شما حتی می توانید یک سیگنال ورودی اختیاری را نیز توسط انگشت خود در مدار قرار دهید.
خلاقیت و ابتکاری که در این نرم افزار مشاهده می کنید در هیچ نوع نرم افزار کامپیوتری دیگری مانند Multisim, LTspice, OrCad یا PSpice مشاهده نخواهید کرد. EveryCircuit  با استفاده از موتور شبیه سازی قدرتمند اش برای دستگاه های قابل حمل مانند موبایل و متدهای عددی قدرتمند از بهترین نرم افزارهای طراحی و شبیه سازی مدارهای الکترونیکی می باشد. قوانین اهم ، کیرشهف ، ولتاز ، معادله رسانه های غیر خطی و تمام ابزار حرفه ای در این نرم افزار جایسازی شده اند.
کتابخانه قدرتمند ابزار آن به شما آزادی زیادی برای طراخی هر نوع مدار آنالوگ و دیجیتال از تقسیم کننده های ساده ولتاز با قطعات حرفه ای ترانزیستور را می دهد. ویرایش گر شماتیک آن مسیریابی خودکار سیم ها را ممکن می سازد.
سادگی ، فدرت بالا و ابتکار در یک نرم افزار قابل حمل کنار یکدیگر جمع شده اند تا یک نرم افزار مفید برای مهندسی الکتریکی و دانش جویان مهندسی را بسازند.

 

 

امکانات :
-    انیمشن هایی برای نمایش فرم های موج ولتاز در جریان فعلی مدار
-    کنترل دستی پارامترهای مدار
-    مسیریابی خودکار سیم ها
-    اسیلوسکوپ یا نوسان نگار
-    شبیه سازی DC
-    دکمه کنترلی اجرا و توقف شبیه سازی
-    ذخیره سازی و بارگذاری شماتیک مدار
-    موتور شبیه سازی قدرتمند
-    رابط کاربری منحصر به فرد

 

 

نسخه نرم افزار : 1.14

حجم : 923 کیلوبایت

نسخه اندروید : 1.6 و بالاتر

ویجت : ندارد

نیازمند روت : خیر

دیتای اضافی : خیر

صفحه نمایش : کوچک,معمولی,بزرگ

استفاده از شتاب سنج : بله


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آشنایی با سنسور فشار
ترانسدیوسر و ترانسمیتر تعریف ابزار دقیق لاستیک‌های ایرلس تعریفی نوین از تایر اتومبیل Flat CD Mouse موسی که در CD درایو لپ تاپ قرار می گیرد! لامپ های ال ای دی با قابلیت کنترل از راه دور ژاپنی‌ها نازک‌ترین صفحه نمایش جهان را با حباب صابون ساختند
نويسندگان